ראשי המתיישבים במכתב תמיכה לחכי"ם שהתבטאו נגד תוכנית נתניהו

    שלמה בן יוסף No Comments on ראשי המתיישבים במכתב תמיכה לחכי"ם שהתבטאו נגד תוכנית נתניהו
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראשי ההתיישבות, בהם ראשי מועצות ומנהיגי המתנחלים, שיגרו מכתב תמיכה לשר הכלכלה נפתלי בנט ולסגני השרים זאב אלקין, אופיר אקוניס, דני דנון וציפי
    חוטובלי. "אנו מחזקים את ידיכם בהתנגדותכם הנחרצת לכל גרסה של הפקרת חבלי מולדת וישובים פורחים, ובכלל זה לרעיון המסוכן של הפקרת מתיישבים לחסדי הרשות הפלשתינית", נכתב במכתב החתום על ידי ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית בנימין אבי רואה, ראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל, , יו"ר ועד מתיישבי השומרון בני קצובר, יו"ר תנועת קוממיות מושא כהן, ישראל הראל ואליקים העצני ובכירים נוספים.

    הכותבים הוסיפו: "עמדו איתן בשמירה על ארץ ישראל ובנשיאת דגל ארץ ישראל השלמה, עצרו בכל כוחכם את הניסיונות לפגוע בה, ואל תחלשו אל מול מתקפות מבית ומחוץ. עם ישראל כולו מאחוריכם והוא יידע ללא כל ספק להוקיר מנהיגים האוחזים באמת ולבוא חשבון עם מי שיסטו מן הדרך".

    "אל מול העליהום האינטנסיבי של לשכת ראש הממשלה נגד בנט וסגני השרים מהליכוד שיצאו אתמול כנגד הרעיון של הותרת יישובים יהודיים תחת שלטון פלסטיני החלטנו לעודד את אלו שהבהירו קבל עם ועדה כי התוכנית הזו היא הזויה ומסוכנת", הסביר בצלאל סמוטריץ' מהמטה המשותף.
    מכתב חיזוק למנהיגי הימין הנאמנים



    0 תגובות